شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یخچال اسنوا و قیمت ساید بای ساید اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

ساید بای ساید های اسنوا یکی از متنوع ترین و با کیفیت ترین یخچال فریزرهای تولید داخل در بازار لوازم خانگی ایران می باشد. یخچال  ساید بای ساید سه درب اسنوا مدل SN8-3350SS یکی از جدید ترین و پرفروش ترین یخچال در بین لیست قیمت ساید بای ساید برند اسنوا می باشد.این مدل از یخچال ساید بای ساید با گنجایش 35 فوت یکی از پر گنجایش ترین یخچال های بازار به حساب می آید.

از مهم ترین امکانات ساید بای ساید سه درب اسنوا می توان به مواردی همچون: سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و ... اشاره کرد.

درب سوم  این ساید بای ساید با سیستم Platinume Zone  موجب سهولت کار با این یخچال می شود و شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است.

  • کمپرسور دیجتال اینورتر (DIGITAL INVERTER COMPRESSOR)

کمپرسور اینورتر دیجیتال این یخچال فریزر با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی فوق العاده ای دارد و با کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد موجب کاهش هزینه  مصرف انرژی می گردد.

 

  • دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب این یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن پایین به آسانی باز می شود و موجب سهولت کار با این یخچال و دسترسی آسان به مواد غذایی می شود. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting)  موجب کارکرد راحت تر با این دستگاه می شود.

 

  • Smart Cooling

شش حسگر هوشمند تشخیص دمای تعبیه شده در این وسیله با سیستم Smart Cooling سرمایش مطلوب و یکدستی را در محیط داخلی یخچال ایجاد می کند و موجب حفظ طراوت مواد غذایی می شود.  

 

  • محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

فرش باکس این محصول با ایجاد دمای ثابت 4 درجه، محیطی فوق العاده را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم می کند. 

  • Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل این ساید بای ساید موجب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک کردن مواد قرار گرفته شده در محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

 

  • فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای اضافی در یخچال ساید بای ساید سه درب اسنوا را از بین می برد. 

  

  • کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

 

  • طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 13:31

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چای ساز و قیمت چای ساز به این صفحه مراجعه کنید.

 

چای ساز ها یکی از لوازمی هستند که به روتین زندگی سرعت بخشیده اند. یکی از مشکلاتی که می تواند پس از مدت ها استفاده از چای سازها ایجاد شود، سروصدای چای ساز است.  در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با علل این مشکل و روش برطرف کردن آن آشنا کنیم.

علل ایجاد سرو صدا در چای ساز:

  • جنس بدنه بی کیفیت و خرید پایین ترین قیمت چای ساز
  • خرابی المنت دستگاه
  • نو بودن دستگاه چای ساز
  • خرابی برد الکترونیکی
  • اشکال در دکمه پاور
  • خرابی برد

چگونه برد خراب چای ساز می تواند موجب سروصدای چای ساز شود؟

در صورت بروز اختلال در برد چای ساز، فرمان قطع و تنظیم دمای آب به المنت داده نمی شود و المنت دچار اختلال کارکرد می شود و دمای چای ساز بیش از اندازه افزایش پیدا می کند و این موضوع در نهایت منجر به ایجاد سرو صدا در چای ساز ها می شود.

چرا المنت چای ساز دچار آسیب می شود؟

در صورتی که  المنت چای ساز به هر دلیل ضربه خوردن، فرسودگی و یا هر دلیل دیگری آسیب دیده باشد، به خوبی عمل به جوش آوردن آب را انجام نمی دهد.

چرا چای ساز نو صدا تولید می کند؟

اگر چای ساز و کتری برقی خود را به تازگی خریداری کرده اید، احتمالا خواهید دید که دستگاه شما صدای بیش از حدی تولید می کند. در چنین شرایطی به هیچ وجه نگران سر و صدای دستگاه نباشید. اگر مدتی از چایساز استفاده کنید و بدنه آن رسوب بگیرد، شدت برخورد مولکول های آب در چایساز به حداقل رسیده و دیگر تولید سر و صدا نمی کند.

برای جلوگیری از تولید سر و صدای بیش از حد در چایساز چه باید کرد؟

  1. از دستگاه چای ساز و کتری برقی تنها برای به جوش آوردن آب استفاده کنید و در آن تخم مرغ یا سیب زمینی نجوشانید.
  2. هر چند وقت یکبار دستگاه را رسوب زدایی کنید.
  3. از ضربه خوردن به کتری برقی و چایساز خودداری کنید.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : چای ساز, خرید چای ساز, قیمت چای ساز, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 13:30

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50S44BLD یکی از محصولات اقتصادی از نظر قیمت تلویزیون اسنوا و پر آپشن در بین سایر تلویزیون های اسنوا است. این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا دارای زاویه دید گسترده ‌ای می باشد که به کمک این ویژگی می توان صفحه نمایش تلویزیون را در تمامی زوایا با بهترین کیفیت تماشا کرد. علاوه بر این کیفیت تصویر این تلویزیون ال ای دی اسنوا، Full HD بوده و به عبارتی تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×1920 و نسبت تصویر ۱۶:۹ به نمایش نشان داده می‌شوند.

بررسی سیستم صوتی و سیستم اتصالات این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا

کمپانی اسنوا برای تلویزیون SLD-50S44BLD، یک سیستم صوتی دو کاناله قرار داده است که این سیستم صوتی صدا را با توان خروجی کلی ۲۰ وات پخش می‌کند. این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ و پردازنده ۴ هسته‌ای می باشد. به کمک اتصال تلویزیون اسنوا به کمک  WiFi یا پورت LAN به اینترنت، می‌توانید در فضای وب به گشت و گذار بپردازید. همچنین شما می توانید به کمک نرم افزار پلی استور، بازی‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را دانلود و بر روی تلویزیون اسنوا نصب کنید.

بررسی درگاه های ارتباطی در تلویزیون های هوشمند اسنوا

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50S44BLD، دارای درگاه‌های ارتباطی متعددی می باشد که این درگاه های ارتباطی امکان اتصال سایر دستگاه‌ها به تلویزیون را فراهم می‌کنند. دو پورت USB، سه پورت HDMI، خروجی هدفون، پورت LAN و دو رابط کامپوزیت و کامپوننت، راه‌های ارتباطی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی نیز می باشد که به کمک این گیرنده ها به راحتی می‌توانید تمامی شبکه‌های صدا و سیما را با کیفیت بالایی مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون ال ای دی هوشمند

این مدل از تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. در دور صفحه نمایش این تلویزیون  از قاب باریکی استفاده شده که جذابیت خاصی به این محصول می بخشد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم؛ اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵۰ اینچ بوده و برای استفاده درسالن‌های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است که علاوه بر امکان قرار دادن این مدل از تلویزیون اسنوا بر روی میز، می‌توان آن را به دیوار نیز متصل کرد. با توجه به اینکه‌ پایه‌ها در دو طرف بدنه قرار گرفته‌اند، باید از میزهای عریض به عنوان زیر تلویزیونی استفاده نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید این تلویزیون  را بر روی دیوار نصب کنید، پایه آن به راحتی جدا می شوند.

بررسی قابلیت Screen Mirroring

به علت کوچک بودن صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت، گاهی اوقات لازم است که تصاویر را بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر «Share» کنید. تلویزیون مدل «SLD-50S44BLD» از این قابلیت برخوردار است. شما می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت بیسیم، با تلویزیون به اشتراک گذاشته و تصاویر در حال پخش از گوشی را با کیفیت و وضوح تصویر بالایی در تلویزیون مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا,شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 17:46

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کتری برقی و خرید کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

چند قرن پیش کتری های روگازی به یکی از محبوب ترین وسایل آشپزخانه تبدیل شد. در سال ۱۹۲۲، کتری‌های برقی را آرتور لسلی اختراع و وارد بازار کرد. در حال حاضر کتری های برقی یکی از محصولات کاربردی و اقتصادی برای تهیه ی انواع نوشیدنی های گرم مانند: انواع دمنوش، چای قهوه و... به حساب می آید.اگر تاکنون برای شما سوال پیش آمده است که کتری برقی چگونه کار می کند، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

کتری های برقی چگونه کار می کنند؟

به طور معمول در داخل همه ی کتری برقی ها، یک کلاف فلزی وجود دارد که انرژی برق از میان این کلاف ها عبور کرده و به گرما تبدیل شده و آب سرد داخل مخزن کتری برقی را در کمترین زمان ممکن گرم میکند. فرآیند کار کتری های برقی به این صورت می باشد:

۱زمانی که کتری برقی روشن می شود، یک جریان الکتریکی بسیار قدرتمند  از میان کلاف یا (االمنت حرارتی) عبور می کند.
۲این کلاف یا المنت دارای یک مقاومت الکتریکی (معیاری برای اندازه‌ گیریِ سختی عبور جریان الکتریکی از میان آن) می باشد. این مقاومت، انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کند.
۳گرمای داخل المنت ها باعث می شود که دمای آب داخل کتری برقی در کمترین زمان به نقطه جوش برسد.
۴لازم به ذکر است که در برخی از کتری برقی ها از ترموستات برای گرم کردن آب در دستگاه استفاده شده است که در هنگامی که دمای آب به مقدار مناسب میرسد، اعلام می‌کند که دستگاه خاموش شود.

 استفاده از کتری برقی ها چه مزایایی به همراه دارند؟

  1. سرعت بالا در امر جوش آوردن آب: كتري هاي برقي، به نسبت لوازم مخصوص تهیه ی نوشیدنی دارای سرعت بسیار بالاتری می باشند.
  2. استفاده آسان: یکی دیگر از مزایای مهم کتري های برقي استفاده آسان آن ها می باشد. بعد از اضافه كردن آب به داخل كتري و فشردن يك كليد، آب به بالاترين حرارت ممكن مي رسد. با تنظيماتي كه بر روي آن تعبيه شده است مي توانيد درجه حرارت را تغيير دهيد.
  3. مصرف كم انرژي: كتري هاي برقی به دليل اينكه با سرعت بالا و در كمترين زمان آب را مي جوشانند، نسبته به كتري گازي و مايكروويو انرژي كمتري مصرف مي كنند.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی, نوشیدنی ساز, انتخاب سنتر, خرید کتری برقی, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 999 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 18:55

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا و خرید ماشین ظرفشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چند سالی است که ماشین ظرفشویی ها یکی از اجزای بسیار کاربردی در آشپزخانه های ایرانی شده است.برندهای زیادی به تولید ماشین های ظرفشویی متنوع با ویژگی های منحصر به فردی پرداختند که در این بین برند اسنوا یکی از برندهایی است که توانسته با تولید ماشین های ظرفشویی بسیار با کیفیت به یکی از محبوب ترین برندهای داخلی تبدیل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی امکانات و ویژگی های ماشین های ظرفشویی اسنوا بپردازیم.  

ماشین ظرفشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟ 

  • قابلیت شست ‌وشو با بخار

ماشین ظرفشویی های اسنوا با بهره مندی از سیستم بخار می توانند لکه های ظروف را به راحتی پاک کرده و گزینه ی فوق العاده ای برای خانواده های ایرانی به حساب بیاید. بسیاری از افراد از اینکه باید ظرف‌ها را پیش از قرار دادن داخل ماشین آبکشی کنند، راضی نیستند.به کمک تکنولوژی بخارشوی ماشین ظرفشویی های اسنوا دیگر نیازی به شست‌ وشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نیست. علاوه بر این ها، سیستم بخار این ظرفشویی ، موجب افزایش بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

  • برنامه‌های شست ‌وشوی متنوع

اکثر ماشین ظرفشویی های اسنوا مجهز به متنوع ترین و کاربردی ترین  برنامه‌های شست ‌وشو می باشند. از مهم ترین برنامه های شستشو این دستگاه می توان به:برنامه‌های شست‌ وشوی مقدماتی، شست ‌وشوی ظریف، نرمال و زیاد اشاره کرد.

 

  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

 یکی از ویژگی های فوق العاده ماشین ظرفشویی اسنوا، قفسه‌های قابل تنظیم و متحرک و وجود فضاهای دندانه ‌دار است که این ویژگی کار با ماشین ظرفشویی را آسان تر می کند.در مدل‌های جدید از ماشین ظرفشویی اسنوا قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌های کوچک و بزرگ وجود دارد.همچنین بالاترین قفسه این دستگاه مخصوص چیدن قاشق و چنگال است .

  • وجود سنسورهای ضروری

برخی از ماشین های ظرفشویی اسنوا قابلیت شناسایی میزان کثیفی ظروف و حجم ظروف داخل دستگاه را دارا هستند. این مدل از ظرفشویی ها بهترین گزینه برای انتخاب خانواده‌ها به حساب می آید؛ زیرا با استفاده از این موارد به طور اتوماتیک میزان انرژی دستگاه تنظیم شده و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین ظرفشویی,ظرفشویی اسنوا,ماشین ظرفشویی اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 224 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 18:53

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

چای ساز ها یکی از لوازم بسیار کاربردی هستند که در زندگی امروزه همه ما جای گرفته اند. حال ممکن است پس از مدتی استفاده از چای ساز، متوجه کدر شدگی رنگ چای و تغییر طعم چای شده باشید. در صورت تغییرات ظاهری چای ساز ها شما باید به دنبال حذف جرم های دستگاه باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روشهای موثر برای حذف رسوب از چایساز بپردازیم.

نحوه رسوب گیری چای ساز با سرکه سفید و آب:

  • برای امتحان کردن این روش موثرابتدا سرکه سیب و آب به مقدار مساوی با یکدیگر مخلوط کرده و سپس آن را  درون چای ساز بریزید.
  • حال پس از ریختن محلول باید آن را در مخزن چای ساز بریزید و صبر کنید تا محلول به جوش آید.
  • پس از جوشیدن محلول آب و سرکه اجازه دهید تا هم چنان عمل جوشیدن به میزان ۱۰ تا ۳۰ دقیقه ادامه پیدا کند.پس از جوشیدن محلول، چای ساز را خاموش ‌کنید و۱۵ دقیقه صبر کنید تا محلول خنک شود.
  • پس از گذشت ۱۵ دقیقه به سراغ چای ساز بروید.همانطور که مشاهده می‌کنید، برخی از رسوبات موجود در چای ساز از آن جداشده است و رسوبات سخت تر هم به وسیله ی یک اسکاچ به راحتی جدا خواهد شد.

 

نحوه رسوب گیری چای ساز به کمک سرکه سفید:

  • در این روش از رسوب گیری شما باید شب و پیش از خواب، مخزن چای ساز را از سرکه سفید پرکنید و اجازه دهید سرکه تا صبح در دستگاه بماند.
  • صبح چندین مرتبه چای ساز را آب سرد بشویید تا تمام رسوبات موجود در آن تخلیه شود.

نحوه رسوب گیری چای ساز با جوش شیرین:

  • شما می‌توانید به کمک محلول جوش ‌شیرین و آب رسوبات موجود در چای ساز خود را به راحتی از بین ببرید. برای امتحان کردن این روش شما باید جوش ‌شیرین و آب را درون چای ساز بریزید و چای ساز را روشن کنید تا محلول مورد نظر به جوش آید و سپس خواهید دید رسوبات دستگاه به سادگی از بدنه ی داخلی دستگاه جدا می شوند.

نحوه رسوب گیری چای ساز با مخلوط لیموترش و آب:

  • در این روش شما باید به‌ اندازه ۵۰ میلی‌ لیتر آب‌ لیمو را با مقداری آب مخلوط‌ کنید.سپس محلول به دست آمده را درون چای ساز بریزید و منتظر شوید تا محلول به جوش بیاید.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : چای ساز, خرید چای ساز, قیمت چای ساز, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 289 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 15:45

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و قیمت لباسشویی اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

بسیاری از افراد در شرایط فعلی به علت وجود تحریم ها به دنبال خرید ماشین لباسشویی های با کیفیت داخلی هستند. برند اسنوا یکی از آن دسته برندهایی است که توانسته در چنین شرایطی بسیار خوش بدرخشد و ماشین لباسشویی هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پر فروش ترین و با کیفیت ترین ماشین لباسشویی های بازار بپردازیم.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار کدام است؟

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم عیب ‌یابی هوشمند شستشو می باشد. این محصول با توجه به موتور قدرتمند با حداکثر سرعت ١٤٠٠ دور در دقیقه می‌چرخد، رتبه انرژی A +++ یکی از کم مصرف ترین لباسشویی های بازار به حساب می آید.

در این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، امکان تعیین ساعت شروع به کار دستگاه در هر ساعت از شبانه ‌روز وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد ماشین لباسشویی اسنوا، امکان شستشوی سریع است که به کمک این قابلیت شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. از سایر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به عایق رطوبتی اضافی، پیش شستشو، سیستم جت واش و برنامه شستشوی لباس نوزاد اشاره کرد.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

این مدل از ماشین لباسشویی ٨ کیلویی اسنوا دارای ١٤ برنامه شستشوی فعال است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا، طراحی جذاب و ظاهر لوکس آن است.برچسب انرژی A +++  تعبیه شده بر روی بدنه ی دستگاه نشان می‌دهد که این ماشین لباسشویی یکی از کم مصرف ترین لباسشویی های بازار می باشد.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

یکی از کامل ترین ماشین لباسشویی های اسنوا از لحاظ تعداد برنامه های شستشو، این مدل از لباسشویی اسنوا می باشد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در محبوبیت این مدل از ماشین لباسشویی، مصرف انرژی آن است. این ماشین لباسشویی کم ‌مصرف دارای رتبه A +++ انرژی می‌باشد. همچنین ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی اسنوا معادل ٦ کیلوگرم می‌باشد که می‌تواند برای خانواده‌های متوسط، گزینه ی ​​مناسبی به حساب بیاید.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82306

به جرات می توان گفت، ماشین لباسشویی ٨ کیلویی اسنوا مدل SWM-٨٢٣٠٦ یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار می‌باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موتور اینور‌تر دیجیتال این دستگاه اشاره کرد. طراحی جذاب این محصول، برنامه‌های شستشوی متنوع و قابلیت‌های بسیار کاربردی در این مدل ماشین لباسشویی، این مدل را به یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار تبدیل کرده است.

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71127

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-٧١١٢٧یکی از سری لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و پرفروش اسنوا است. طراحی بدنه ی جذاب و درب روکش‌ دار یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید. این ماشین لباسشویی با ١۵ برنامه شستشو یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ماشین لباسشویی های اسنوا به حساب می آید.  علاوه بر این ها این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به فناوری نانو سیلور است که برای ضدعفونی لباس‌ها استفاده می‌شود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 412 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 15:44

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت مخلوط کن و خرید مخلوط کن به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

مخلوط کن ها یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه می باشند که به کمک آن ها می توان اکثر کارهای مرتبط با آشپزی را در زمان کوتاهی انجام داد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی کاربردهای مخلوط کن ها بپردازیم و انواع مخلوط کن را به نسبت کاربرد و قیمت مخلوط کن بررسی کنیم.

مخلوط کن ها چه کاربردهایی دارند؟

از مهم ترین کاربرد های مخلوط کن ها می‌توان به تهیه انواع نوشیدنی، معجون، سس، غذای کودک و حتی خرد کردن انواع سبزی جات و میوه‌ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. با توجه به کاربردهای مخلوط کن ها می‌توان این برداشت را کرد که مخلوط کن ها یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه های آشپزخانه به حساب می آید.

در حال حاضر برخی  از کمپانی ها لوازم مختلفی را به همراه مخلوط کن ها ارائه می‌دهند که به نحوی به کاربرد دستگاه بیفزاید برای مثال برخی از شرکت ها در کنار مخلوط کن ها، آسیاب را ارائه می دهند تا عمل خرد کردن مواد خشک به راحتی انجام شود.

با توجه به تنوع محصولات در بازار شاید این سؤال در ذهن شما به وجود بیاید که چه مخلوط کنی و تا چه اندازه قدرت به درد کار شما می‌خورد و یا اینکه باید به چه ویژگی‌هایی برای خرید توجه کرد.

انواع مخلوط کن از نظر کاربرد:

  • مخلوط کن معمولی

قیمت مخلوط کن های معمولی با توجه به کارکردی که دارند، در حد متوسط قرار دارد و به کمک این مخلوط ها شما می توانید کارهای روز مره ساده مانند درست کردن شیرموز یا شیر توت‌ فرنگی و مخلوط کردن میوه تکه‌ تکه شده را انجام دهید. این مدل از مخلوط کن به علت کاربرد و قیمت متناسبی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

  • مخلوط کن پریمیوم

این نوع مخلوط کن یکی از بهترین نوع در میان مخلوط‌ ها می باشد. قیمت مخلوط کن ها پریمیوم تقریبا بالا است و مناسب استفاده های تخصصی می باشد.این نوع از مخلوط کن دارای ویژگی‌هایی خاصی مانند قابلیت گرفتن روغن از مغزهایی همچون بادام و گردو می باشد.

در قسمت زیرین این مدل از مخلوط کن ها معمولا هیتر تعبیه شده تاه شما بتوانید مخلوط به‌ دست‌ آمده را بپزید، پس شما قادر به پختن سوپ هم خواهید بود.

  • مخلوط کن شخصی

اگر علاقمندید تا میکسر را همراه خود جابجا کنید تا در بتوانید از آن در شرایط مختلفی استفاده کنید، ما به شما استفاده از مخلوط کن های شخصی را پیشنهاد می کنیم. در رابطه با استفاده از مخلوط کن های شخصی  باید این نکته را مد نظر داشته باشید که از این مخلوط کن جهت مخلوط کردن مواد سفت و بزرگ استفاده نکنید چون قدرت نسبتاً کمتری دارد و همین موضوع آن را از نظر قیمتی هم در جایگاه پایین‌تری قرار داده است.

  • مخلوط کن میله‌ ای

تیغه‌های مخلوط کن در انتهای آن قرار دارد و مثل مدل‌های قبلی دارای ظرف نیست. این نوع به‌عنوان مکمل یک مخلوط کن رو میزی است و به‌ تنهایی کاربردی ندارد. قیمت این مدل با مخلوط کن ‌های معمولی تفاوت چندانی ندارد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : مخلوط کن, خرید مخلوط کن, قیمت مخلوط کن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 19:15

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تلویزیون اسنوا و خرید تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یک بار دیگر توانست با تولید تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل SSD-55SA620UL طرفداران خود را غافلگیر کند و یک مدل اقتصادی از نظر قیمت تلویزیون اسنوا وارد بازار کند. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-55SA620UL دارای نمایشگر 55 اینچ  4 می باشد که به. علاوه بر کیفیت بالای نمایش این تلویزیون، تکنولوژی مگا کنتراست و فناوری IPS به کار رفته در ساخت این تلویزیون، عمق رنگ، زاویه دید و سرعت پاسخگویی، نمایشگر را افزایش داده است.

 IPS به کار رفته در صفحه موجب افزایش زاویه دید تا 178 درجه و افزایش قابلیت ضربه گیری صفحه نمایشگر تلویزیون شده است. علاوه بر این تکنولوژی ها، قابلیت HDR با تنظیم اتوماتیک دقت رنگ های نمایشگر، موجب طبیعی تر شدن تصویر می شود.

بررسی سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی اسنوا

سیستم صوتی این تلویزیون از نوع دالبی بوده که این تکنولوژی یکی از بهترین سیستم های پخش صدای فراگیر و چند بعدی در دنیا است. این تکنولوژی همچنین از راه پخش امواج صوتی در کانال‌های پنج گانه، صدایی بسیار شفاف را منعکس می کند.

بررسی سایر امکانات تلویزیون ال ای دی اسنوا

از سایر ویژگی ها و امکانات این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا می توان به مواردی همچون قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق امواج وای فای، فناوری بلوتوث و تکنولوژی اسکرین میرورینگ بخش ارتباطی بی سیم اشاره کرد. علاوه بر این ها تکنولوژی ضبط برنامه‌های تلویزیونی یکی دیگر از ویژگی های جذاب این تلویزیون ال ای دی اسنوا است. حافظه داخلی 8گیگابایتی این مدل از تلویزیون اسنوا به کاربر این امکان را می­دهد که بدون متصل کردن فلش مموری بتوانند برنامه های دلخواه را ضبط کنند.

بررسی قابلیت اسکرین میرورینگ

قابلیت تی وی کست یا اسکرین میرورینگ، یک تکنولوژی است که کاربر می‌تواند به کمک آن محتوای داخل تلفن همراه خود را در تلویزیون منتقل و از امکانات داخل تلفن همراه هوشمند بهره ببرد. برای فعال کردن این تکنولوژی در تلویزیون اسنوا تنها کافی است در منوی تنظیمات موبایل خود به دنبال گزینه Screen Sharing  یا Smart View بگردید و آن را فعال کنید.

بررسی فناوری  HDR10در تلویزیون ال ای دی اسنوا

 دامنه دینامیکی بالا در این مدل از تلویزیون اسنوا موجب طبیعی تر جلوه داده شدن تصاویر در نمایشگر تلویزیون می شود. این ویژگی با تنظیم خودکار رنگ و کنتراست تصویر با توجه به فریم تصویر، باعث می‌شود تمامی جزئیات تصویر قابل مشاهده باشند. برای مثال صحنه‌های غروب آفتاب یا سکانس داخل یک خانه تاریک در HDR به وضوح نمایش داده می‌شود و تمامی بافت تصویر مشخص است. HDR

بررسی ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون هوشمند اسنوا

ریموت کنترل این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا با ریموت‌های عادی تلویزیون های عادی تفاوت دارد و مجهز به امکانات مختلفی است. ریموت کنترل‌های هوشمند قابلیت تبدیل به موس را داشته و می‌توان بسیار مورد استفاده کاربر قرار بگیرد. همچنین در تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، قابلیت جستجوی صوتی در نرم‌افزارها وجود دارد. بنابراین از طریق میکروفون به کار رفته در این ریموت می‌توان به صورت صوتی به جستجو پرداخت.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا,شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 14:42

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کتری برفی و قیمت کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

زمان یکی از مسائلی است که در زندگی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید تغییر سبک زندگی به افراد فرصت کمتری برای تهیه انواع مواد غذایی و نوشیدنی می دهد. با توجه به همین موضوع ، تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات زیادی برای تهیه ی نوشیدنی ها و غذاها کرده اند. یکی از کاربردی ترین این لوازم، کتری برقی ها می باشند.

کتری برقی ها  یکی از محبوب ترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ای می باشد. به کمک کتری برقی می توان آب جوش را در کمترین زمان ممکن برای تهیه ی انواع نوشیدنی های گرم تهیه کرد.

معرفی محبوب ترین برندهای کتری برقی:

  1. کتری برقی مولینکس
  2. کتری برقی اچ تی سی
  3. کتری برقی بوش
  4. کتری برقی بوش
  5. کتری برقی توکیو
  6. کتری برقی سام
  7. کتری برقی هوشمند شیائومی


استفاده از کتری برقی چه مزایایی دارد؟

اگر شما برای تهیه ی نوشیدنی های گرم از روش هایی بهره می برید که به دمای خاصی نیاز دارد، می توانید کتری برقی بخرید. همچنین با خرید برخی از مدل های کتری برقی شما می توانید آب را در دمای مورد نظر از 30 دقیقه تا یک ساعت حفظ کنید.

  1. صرفه جویی در زمان

کتری های برقی موجود در بازار ظرفیت 1 لیتر و 2 لیتر دارند. معمولاً یک کتری 1.5 لیتری در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب است. یکی از مزایای کتری های برقی سرعت جوشاندن آب در آنها است که آب را در مدت زمان بسیار کمی به نقطه جوش می رساند. بنابراین سرعت کار آنها قابل مقایسه با اجاق گاز نیست.

  1. دقت بالای دستگاه

برای بعضی افراد به دلیل مصرف زیاد چای سبز و سایر نوشیدنی های گرم، ثابت بودن و دقیق بودن دمای آب برای آنها مهم است تا چای خاصیت خود را از دست ندهد. شما به کمک کتری برقی ها به راحتی می توانید دمای آب را تنظیم کنید.

  1. استفاده ‌ی آسان

استفاده از کتری برقی بسیار راحت است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آب را درون ظرف بریزید و سپس دکمه روشن / خاموش کتری برقی را فشار دهید.

  1. انرژی کم

کتری های برقی در مقایسه با کتری های سنتی که با اجاق گاز کار می کنند ، انرژی بسیار کمی مصرف می کنند ، زیرا آب را برای مدت کوتاهی می جوشانند.

  1. خاموش شدن خودکار دستگاه

این کار برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مانند آتش سوزی است. وقتی آب می جوشد ، اما کاربر فراموش می کند که کتری را خاموش کند. دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی, قیمت کتری برقی, انتخاب سنتر, خرید کتری برقی, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 17:40

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چای ساز ، خرید چای ساز، قیمت انواع چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

در هنگام خرید چای ساز یکی از موارد مهمی که بیشتر افراد به آن توجه می کنند، انتخاب بهترین برند چای ساز است. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی محبوب ترین برندهای چای ساز در بازار لوازم خانگی بپردازیم تا شما بتوانید بهترین چای ساز را با بهترین قیمت چای ساز خریداری کنید.

1- چای ساز فلر

فلر یک کمپانی آلمانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی برقی فعالیت می‌کند.کمپانی فلر به علت کیفیت بالایی که دارد طرفداران زیادی در بین سایر برندهای آلمانی دارد. در حال حاضر چای ساز فلر یکی از بهترین برندهای چای ساز در بازار است. این چای ساز در مدت زمان کوتاهی که وارد بازار شده توانسته به فروش بالایی برسد. از پرفروش ترین چای سازهای فلر می توان به: چای ساز فلر مدل TS 070، چای ساز فلر مدل TS112-01،چای ساز فلر مدل TS112-02،چای ساز فلر مدل TS285 اشاره کرد.

2- چای ساز بوش

کمپانی بوش یکی از محبوب ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. علت محبوبیت بالای این کمپانی، محصولات باکیفیت آن است. یکی از محصولات با کیفیت بوش، چای سازهای بوش است. از پر فروش ترین چای ساز های بوش می توان به: چای ساز بوش مدل BS-1611،چای ساز بوش مدل BH-2689،چای ساز بوش مدل TTA2010، چای ساز لمسی بوش مدل BS-2618،ای ساز روهمی بوش مدل BH-1669 و … اشاره نمود.

3- چای ساز کاراجا

کاراجا یکی از محبوب ترین برندهای ترکیه ‌ای لوازم آشپزخانه است که از سال ۲۰۰۰ صادرات محصولات خود را به اروپا و آسیا آغاز کرده است. یکی از محصولات پرفروش کاراجا، چای ساز کاراجا است.از ویژگی های منحصر به فرد چای سازهای کاراجا بدنه فلزی و رنگارنگ آن است که موجب محبوبیت این محصولات شده است.

4- چای ساز کرکماز

کرکماز یکی از بهترین برندهای تولید کننده کتری و قوری ترکیه ای است. این کمپانی در سال ۱۹۷۲ میلادی اولین کارخانه تولید ظروف آشپزخانه را در ترکیه تاسیس نمود.امروزه کارخانجات کرکماز با تولید بیش از ۱۰۰۰ مدل محصولات مختلف آشپزخانه از قبیل انواع سماور روگازی و برقی و … به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف آشپزخانه در جهان شناخته می‌شود.محصولات کرکماز در بیش از ۱۲۰ کشور جهان همچون آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، کانادا، ژاپن، چین، کره جنوبی و … به فروش می‌رسند.

5- چای ساز میگل

شرکت میگل یکی از با کیفیت ترین برندهای واردکننده لوازم خانگی در کشور است. این شرکت قريب به ٣٠ سال پيش فعاليت خود را در صنعت لوازم خانگى ايران آغاز کرده است.محصولات میگل اکثرا وارداتی بوده و با برند میگل در سراسر کشور توزیع می‌شوند.استراتژى برند ميگل ارائه ى کالاهایی با استانداردهاى اروپايى و كيفيت جهانى و با قیمت مناسب است. از پرفروش ترین و محبوب ترین چای سازهای میگل می توان به: چای ساز میگل مدل GTS 302۱،چای ساز میگل مدل GTS 300،چای ساز میگل مدل GTS 301،چای ساز میگل مدل GTS 070 و... اشاره نمود.

6- چای ساز پارس خزر

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد.درحال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران به فعالیت خود ادامه می دهد. یکی از محصولات با کیفیت و اقتصادی پارس خزر،انواع چای ساز پارس خزر است.از پرفروش ترین چای سازهای پارس خزر می توان به: چای ساز پارس خزر مدل چاینوش،چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش،چای ساز پارس خزر مدل TM-3500SP،چای ساز پارس‌ خزر مدل IEAEXPERT اشاره کرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : چای ساز, خرید چای ساز, قیمت چای ساز, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 321 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 18:06

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع یخچال اسنوا و خرید یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

یخچال های ساید بای ساید یکی از جدید ترین و پرفروش ترین مدل های یخچال فریزر در بازار لوازم خانگی می باشد. درحال حاضر یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده ساید بای ساید در ایران، برند اسنوا می باشد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال های ساید بای ساید اسنوا بپردازیم و این مدل از یخچال اسنوا را بررسی کنیم.

  1. ساید بای ساید سری هایپر اسنوا

یکی از تولیدات موفق کمپانی اسنوا، ساید بای سایدهای سری هایپر است. از مهم ترین ویژگی‌های ساید بای ساید هایپر اسنوا می‌توان به ظرفیت و گنجایش بالاتر این یخچال اسنوا نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد . از دیگر ویژگی های ساید بای ساید اسنوا هایپر ، مجهز بودن ساید بای ساید اسنوا به بار خانگی برای اقلام غذایی پر مصرف می باشد. همچنین می ‌توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی A این یخچال اسنوا اشاره داشت.

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر دارای 5 طبقه مجزا است ، همچنین در این یخچال محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد. از دیگر امکانات این ساید بای ساید اسنوا سری هایپر می ‌توان به آب سرد کن و یخساز خودکار ، صفحه نمایشگر ، فیلتر ضد بو و قابلیت سرمایش یکنواخت اشاره کرد.

  1. ساید بای ساید سری هارمونی اسنوا

دومین ساید بای ساید محبوب و پرفروش اسنوا، ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی است. لازم به ذکر است که این مدل از یخچال اسنوا یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای اسنوا است.

در یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی موتور اینورتر به کار برده شده است. این یخچال به کمک موتور اینورتر می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور برساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کند. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه ‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت .

  1. ساید بای ساید سری هایپر جونیور اسنوا

یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولات اسنوا، ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور است . ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید به کمک سیستم Chiller Zone که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در مدت زمان طولانی حفظ می کند. با توجه به موتور اینورتری که ساید بای ساید هایپر جونیور به آن مجهز شده است، مصرف انرژی این محصول بسیار پایین است و با کسب رتبه انرژی A در رتبه ی اول کم مصرف ترین یخچال ساید بای ساید اسنوا قرار گرفته است.

  1. ساید بای ساید سری گالری اسنوا

یکی از قوی ترین ساید بای ساید های برند اسنوا ، ساید بای ساید اسنوا سری گالری است. از مهم ترین ویژگی های این ساید بای ساید، سامانه بار خانگی، گنجایش بسیار بالا به نسبت ساید بای ساید های هم رده ، کمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداری گوشت ، سیستم سرمایش هوشمند و شش حسگر هوشمند دما و... است. همچنین این محصول مجهز به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک به همراه یک پنل کامل می‌باشد که دارای یک نمایشگر ال ای دی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر تصفیه آب ، خرد کن یخ و سیستم سرمایش هوشمند اشاره کرد.

برای مشاهده فیلم درباره یخچال های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : خرید یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, یخچال اسنوا, قیمت ساید بای ساید اسنوا, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 339 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:37

 برای کسب اطلاعات در رابطه با انواع چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

به جرات می توان گفت چای ساز ها یکی از کارآمد ترین لوازم های آشپزخانه در منازل ایرانی به حساب می آیند. چای سازها با توجه به برند و قیمت می توانند در حداکثر زمان 15 دقیقه  آب را به نقطه جوش برسانند و در زمان تهیه ی چای صرفه جویی کنند.

یک چای ساز با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

  • جنس بدنه ( کتری ) چای ساز

اگر توجه کنید متوجه می شوید که در زمان های گذشته، جنس بدنه ی اکثر چای ساز، استیل بود. اما با گذشت زمان و گسترش تکنولوژی های ساخت، چای سازهایی با بدنه های پلاستیکی و شیشه ای وارد بازار شدند. بهترین و با کیفیت ترین چای ساز ها، با اختلاف چای ساز های استیل هستند زیرا این نوع چای ساز ها نمی شکنند و در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

  • جنس قوری

به طور کلی قوری ها در چای ساز در 2 حالت موجود می باشند: قوری های شیشه ای و قوری های استیل. در صورتی که ظاهر قوری برای شما مهم است بهتر است قوری شیشه ای خریداری کنید و اگر به دنبال کیفیت هستید، خرید قوری های استیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • قدرت و حرارت

قدرت یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید چای ساز باید به آن توجه کنید. قدرت یک چای ساز در حقیقت همان مقدار حرارتی است که المنت دستگاه می تواند به کمک آن سرعت جوش آمدن آب را تسریع ببخشد.

  • قطع کن خودکار

قطع کن خودکار یکی از قابلیت هایی است که در اکثر چای سازهای برقی با کیفیت و بهترین مارک چای سازها وجود دارد و در زمان جوش آمدن آب مانع از تمام شدن آب در چای ساز می شود. این فاکتور تاثیر زیادی بر قیمت چای ساز می گذارد.

  • گرم نگهدارنده

سیستم گرم نگهدارنده یکی از سیستم های پرکاربرد در چای ساز های با کیفیت است که به کمک آن می توان همیشه آب داغ داشت.

  • سیستم رسوب گیر

تمامی لوازم برقی که با آب سروکار دارند مثل انواع اتو و چای ساز دچار رسوب میشوند این رسوب در دراز مدت مشکل ساز خواهد بود پس دقت کنید وسیله ای که میخرید دارای رسوب گیر باشد تا محصول شما خراب نشود.

مزایای چای سازها:

  • کار با برق
  • صرفه جویی در زمان
  •  طراحی ظاهری زیبا

معایب چای ساز ها:

  • تغییر طعم چای به نسبت دم آوری سنتی چای

 

شما می توانید برای خرید چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : چای ساز, خرید چای ساز, قیمت چای ساز, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 297 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 19:53

  برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا، قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

در حال حاضر تلویزیون های هوشمند اسنوا یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین تلویزیون های بازار است. شاید این سوال برای شما این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین تلویزیون های اسنوا با تلویزیون های هوشمند اسنوا وجود دارد؟ در جواب به این سوال باید گفت که تلویزیون هوشمند اسنوا دارای یک صفحه اصلی می باشند که در این صفحه امکان دسترسی به برنامه ها، ویدئو و... وجود دارد.

تلویزیون هوشمند اسنوا چه کاربردهایی دارد؟

تلویزیون های هوشمند اسنوا دقیقا همانند یک تلفن همراه هوشمند، تمامی برنامه های اینترنتی را پشتیبانی می کند. این مدل تلویزیون های اسنوا انواع برنامه ها، جریان رسانه ای، مرور وب، بازی ها و پروتکل اینترنت را به کاربر ارائه می دهد.

شما علاوه بر تایپ کردن و ارسال ایمیل، اکثر امکانات یک کامپیوترمجهز را در یک تلویزیون اسنوا می توانید داشته باشید. علاوه بر این ها برخی از تلویزیون های هوشمند از فلش پشتیبانی می کنند.

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین قابلیت های تلویزیون اسنوا، تماشای فیلم در پلتفرم های آنلاین مثل فیلیمو و نماوا است. همچنین شما می توانید با گشت و گذار در وب، ده ها کانال ویژه را پیدا کنید و ازبین آنها هر کدام را که تمایل دارید انتخاب کنید. فوتبال، موسیقی و هر چیز دیگری که تصور کنید در وب پیدا می شود.

برخی از تلویزیون ال ای دی اسنوا دارای بازی های آنلاین هستند که برای کودکان بسیار خوشایند است. اسکایپ یک برنامه جدید دیگر است که با افزودن یک وب کم، به شما این امکان را می دهد که با دوستان و خانواده خود در تلویزیون خود صحبت کنید.

چگونه تلویزیون هوشمند اسنوا را کنترل کنم؟

 

برای یک گوشی هوشمند، پشتیبانی از صحفه لمسی، امر کنترل و نظارت بر عملکرد دستگاه را آسان می کند اما برای یک تلویزیون بزرگ، این قابلیت کافی نمی باشد. برای کنار آمدن با این موضوع هم تولید کنندگان فکری دارند و به دنبال این هستند که امر کنترل بر دستگاه تلویزیون اسنوا را برای استفاده بهتر از وب و دیگر امکانات، با روش های مختلف توسعه دهند.

 برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا, نویسنده : سارا.ش بازدید : 2704 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:33

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا، قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

برند اسنوا یکی از برندهای قدرتمند در زمینه ی تولید انواع تلویزیون های اقتصادی و پر امکانات در داخل کشور است. برند اسنوا طی چند سال اخیر توانست تلویزیون های متنوع با ویژگی های منحصر به فردی را وارد بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین تلویزیون های اسنوا و ویژگی های آن بپردازیم.

  1. تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA620U
  2. سایز صفحه: 50 اینچ
  3. کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K
  4. سیستم عامل :Android 9.0
  5. پورت ها:USB 2.0، HDMI
  6. سایر مشخصاتزاویه دید 178 درجه

این مدل از تلویزیون اسنوا با کیفیت تصویر 4 می تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت و وضوح به نمایش درآورد. از سایر ویژگی های این تلویزیون اسنوا می توان به وزن پایین و نازک بودن آن اشاره کرد.

زاویه ی دید این مدل از  تلویزیون اسنوا 178 درجه است و به شما این امکان را می دهد تا شما بتوانید به آسانی آن را در تمامی فضاها نصب کنید.

  1. تلویزیون ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U
  2. سایز صفحه: 55 اینچ
  3. کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
  4. رزولوشن: 2160*3840
  5. توان بلندگو: 15W
  6. محل قرار گیری بلندگوپایین قاب
  7. سیستم عامل:Android 9.0
  8. مجهز به فناوری HDR10
  9. دارای زاویه دید 178 درجه
  10.  استاندارد صوتی Dolby Digital-Plus/ Surround

کیفیت تصویر در این مدل از تلویزیون اسنوا Ultra HD می باشد و به نسبت قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ یکی از گزینه های مناسب به حساب می آید. همچنین این تلویزیون برای وضوح بیشتر تصاویر مجهز به تکنولوژی HDR10 می باشد.رابط این مدل از تلویزیون 55 اینچ اسنوا نیز از نوع اندروید است و با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند فیلیمو یا لنز به شبکه های اینترنتی نیز می توانید از تماشای فیلم در این تلویزیون لذت ببرید.

  1. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50SA1260U
  2. سایز صفحه: 50 اینچ
  3. کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
  4. رزولوشن: 2160*3840
  5. توان بلندگو15W
  6. محل قرار گیری بلندگوپایین قاب
  7. سیستم عاملغیر هوشمند

این مدل از تلویزیون 50 اینچ اسنوا دارای رابط کاربری هوشمند نمی باشد و این یکی از معایب تلویزیون اسنوا است. همچنین قیمت پایین و کیفیت تصویر 4این تلویزیون 50 اینچ اسنوا موجب شده تا بتوان این تلویزیون را بهترین تلویزیون گیمینگ دانست.  

  1. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43SA1260
  2. سایز صفحه: 43 اینچ
  3. کیفیت تصویرFull HD
  4. رزولوشن1080*1920
  5. توان بلندگو10W
  6. محل قرار گیری بلندگوپایین قاب
  7. سیستم عاملغیر هوشمند
  8. استاندارد صوتی Dolby

این مدل از تلویزیون 43 اینچی اسنوا دارای قیمت بسیار پایین و کیفیت تصویر به نسبت خوبی می باشد. این تلویزیون یکی از اقتصادی ترین و پرفروش ترین تلویزیون های اسنوا به حساب می آید.

متاسفانه این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا دارای رابط هوشمند نمی باشد و شما میتوانید برای استفاده از امکانات اندروید  یک اندروید باکس خریداری کنید. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD است، که تصاویر را با کیفیت قابل قبولی به نمایش در می آورد. البته نباید از آن انتظار یک تلویزیون با کیفیت 4را داشته باشید.

  برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا, نویسنده : سارا.ش بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 15:55

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انوع سرویس قابلمه ایرانی، قیمت سرویس قابلمه، قیمت سرویس قابلمه چدنی و... به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

به جرات می توان گفت یکی از پر کاربرد ترین ظروف در بین وسایل پخت و پز، سرویس های قابلمه می باشند. در قابلمه ها می توان انواع خوراک و غذاها را با آسان ترین روش ها تهیه کرد. قابلمه از قدیم الایام تا به الان با ظاهرهای متفاوت  و در جنس های مختلفی مورد استفاده قرار می گرفتند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین سرویس های قابلمه بازار از نظر جنس بپردازیم.

 پرفروش ترین قابلمه های بازار کدام هستند؟

به طور کلی قابلمه های موجود در بازار از جنس های مختلفی همچون آلومینیوم آلیاژی، آلومینیوم خالص، مس و استیل  می باشند.


قابلمه های آلومینیومی در حقیقت همان قابلمه های روحی می باشند. بدنه این قابلمه های از ورق های آلومینیوم تشکیل شده است که به کمک دستگاه های پرس به فرم قالب قابلمه در آمده و سپس دستگیره های آن را به بدنه متصل می شود. قابلمه های آلومینیومی می توانند پس ار پِرِس با آبکاری اسیدی شستشو داده شوند و به عنوان قابلمه های روحی به فروش برسند. حال در صورتی که  قابلمه های آلومینیومی با روکش  خارجی پوشانده شوند و قسمت داخلی آن با متریالی از قبیل: تفلون، سرامیک و گرانیت  و... می تواند به عنوان محصولی پرکاربرد به فروش می رسد.

انواع قابلمه ها از نظر پوشش داخلی:

پوشش داخلی قابلمه ها یکی از مهم ترین ویژگی های قابلمه ها در زمان خرید آن ها است.  معمولا متداول ترین پوشش های قابلمه از تفلون، سرامیک و گرانیت می باشند.

  1. قابلمه های تفلون

پوشش تفلون یکی از متداول ترین پوشش های داخلی قابلمه است. ماده ی تفلون یا پلی تترا فلوئورواتیلن (Polytetrafluoroethylene) که به اختصار (PTFE) نامیده می‌شود، یک ماده ی نچسب است که از آن در قابلمه ها استفاده می شود. تا زمانی که ظروف تفلون دچار خط و خش نشوند خاصیت خود را از دست نمی دهند و هیچ ضرری برای سلامتی به وجود نخواهند آورد.نکته مهمی که در استفاده از قابلمه های تفلون مورد توجه قرار دارد این است که قابلمه های تفلونی که دچار خط و خش قرار بگیرند نباید تحت هیچ شرایطی مورد بازسازی قرار نگیرد، چرا که اصول بهداشتی که شرکت های دارای استاندارد رعایت می کنند هرگز توسط کارگاه هایی که قابلمه تفلون بازسازی می کنند رعایت نمی شود و استفاده از ظروف که تفلون بازسازی شده دارند تهدیدی برای سلامتی است.

  1. قابلمه های سرامیکی

چند سال پس از ورود قابلمه های تفلون به بازار، شایعاتی از قبیل سرطان زا بودن تفلون مطرح شد که موجب طراحی و ورود قابلمه های سرامیکی به بازار شد. قابلمه های سرامیکی دارای مزایای زیادی می باشد. یکی از مزایای مهم این  قابلمه ها مقاومت سایشی بالا می باشد. دومین مزیت این قابلمه ها حفظ سلامت مصرف کننده می باشد. در رابطه با معایب قابلمه های سرامیکی باید گفت که متاسفانه قابلمه های سرامیکی پس از مدتی استفاده، خاصیت نچسب بودن خود را از دست داده و تنها مناسب طبخ غذاهایی چون آش، خورش و … می شوند.

  1. قابلمه های گرانیتی

قابلمه های گرانیتی یکی از جدید ترین سرویس قابلمه های موجود در بازار است که دارای ترکیبی از مزایای قابلمه های تفلون و سرامیکی می باشد.  پوشش گرانیت این قابلمه ها دارای  مزایای تفلون و سرامیک می باشد. به این صورت که:قابلیت نچسبی خوب و دوام بالا ومقاومت بالا در برابر سایش را دارا می باشد.


نکته قابل توجه در مورد ظروف با این پوشش این است که فقط به دلیل ظاهرشان که مانند سنگ گرانیت است این نام برایش انتخاب شده و هیچ ارتباطی با سنگ گرانیت موجود در طبیعت ندارد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : سرویس قابلمه, خرید سرویس قابلمه,قابلمه, قابلمه گرانیتی,انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 283 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 18:29

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی اسنوا 7 کیلویی سفید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

لباسشویی های اسنوا یکی از با دوام ترین لباسشویی های داخلی در بازار لوازم خانگی می باشد. برای افزایش طول عمر و دوام لباسشویی های اسنوا روش های زیادی وجود دارد که در ادامه ی مطلب به معرفی آسان ترین روش های افزایش دوام این لباسشویی خواهیم پرداخت.

چگونه دوام ماشین لباسشویی اسنوا را بالا ببریم؟

  1. صداهای اضافی لباسشویی اسنوا را جدی بگیرید.

یکی از مشکلاتی که ماشین لباسشویی اسنوای شما را تهدید می کند، صداهای اضافه و صدای تق تق بیش از حد پس از نصب لباسشویی است. در صورتی که پس از جای گذاری لباسشویی اسنوا متوجه صدای تق تق و لرزش بیش از حد آن شدید، باید هرچه سریعتر مشکل را با نمایندگی های اسنوا در میان بگذارید.

  1. پیش از شستشوی، زیپ های باز لباس ها را ببندید.

یکی از موضوعاتی که می تواند در طول شستشوی لباس به سایر البسه ها و دیگ لباسشویی آسیب وارد کند، باز بودن زیپ لباس ها می باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم حتما پیش از شروع کار زیپ لباس ها را ببندید

  1. از استفاده ی بیش از حد پودر لباسشویی بپرهیزید.

استفاده ی بیش از حد از پودرهای لباسشویی و مواد شوینده می تواند در دراز مدت باعث ایجاد فشار به موتور لباسشویی اسنوا شود. بنابراین توصیه می کنیم به میزان استاندارد از مواد شوینده برای شستشوی البسه استفاده کنید.

  1. لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید.

یکی دیگر از عادات مخرب برای لباسشویی ها، جمع آوری لباس های کثیف در لباسشویی است. این کار موجب رشد و تجمع باکتری در محیط لباسشویی شده و موجب بد بو شدن فضای ماشین لباسشویی می شود.

  1. هرچند وقت یکبار دیگ ماشین لباسشویی را ضدعفونی کنید.

یکی از اقداماتی که موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی های اسنوا می شود، ضد عفونی دیگ لباسشویی هرچند وقت یکبار است. برای ضد عفونی کردن لباسشویی می توانید یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید .

  1. فیلتر ماشین لباسشویی اسنوا را تمیز کنید.

در طول استفاده از لباسشویی ها بهتر است همیشه حواستان به فیلتر ماشین لباسشویی باشد. سعی کنید هرچند وقت یکبار فیلتر ماشین لباسشویی اسنوا را بیرون بیاورید و بشویید . در صورتی که نمی‌دانید فیلتر لباسشویی شما کجا قرار دارد بهتر است به دفترچه دستگاه مراجعه کنید.

  1. از برنامه های شستشوی مخصوص البسه استفاده کنید.

 

ماشین لباسشویی های مدرن برای انواع لباس ها دور های متفاوتی دارند به همین منظورقبل از قرار دادن لباسها داخل ماشین لیبل آن ها را چک کنید با انجام این نکات به عمر ماشین لباسشویی و لباس افزوده و نهایت دقت را در نگهداری از آنها به خرج دهید.

 برای مشاهده فیلم درباره ماشین لباسشویی اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی اسنوا, لباسشویی اسنوا, لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 286 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 16:38

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خرید یخچال اسنوا و اطلاعات در رابطه با قیمت یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا ساید بای ساید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

یخچال های اسنوا یکی از پرفروش ترین محصولات اسنوا است که از به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت آن ها استفاده شده است. گاهی اوقات در تنظیمات یخچال ساید بای ساید اسنوا اختلالاتی ایجاد می شود که این اختلالات موجب کاهش بازدهی ساید بای ساید اسنوا می شود. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی روش های تنظیم یخچال های جدید و قدیمی اسنوا برای ارتقای کیفیت یخچال اسنوا بپردازیم.

 

روش تنظیمات یخچال فریزر اسنوا:

  • مهم ترین بخش در تنظیم یخچال فریزرهای اسنوا، باز کردن و یا قفل کردن صفحه نمایش دستگاه است. برای بازکردن قفل نمایشگر باید کلیدهای FRZ و REF را به صورت همزمان به مدت ۳ الی ۴ ثانیه فشار دهید و پس از شنیدن آلارم متوجه خواهید شد که تنظیمات دستگاه برای شما فعال خواهد شد. همچنین در صورتی که به مدت ۳۰ ثانیه هیچ کاری با تنظیمات دستگاه نداشته باشید و یا هیچ کلیدی را نفشارید، صفحه نمایش به صورت خودکار برای شما قفل می شود.
  • برای روشن و خاموش کردن یخچال اسنوا در مرحله اول باید صفحه نمایشتان را از حالت قفل خارج کنید. پس از آن شما باید کلیدهای FRZ یا REF فشار داده؛ سپس دکمه Power را فشار دهید. همچنین برای خاموش کردن کل یخچال فریزر اسنوا باید کلید Power را به مدت ۳ الی ۴ ثانیه نگه دارید.
  • برای تنظیم کردن ساعت  یخچال اسنوا شما باید کلید CLK را به مدت ۲ الی ۳ ثانیه فشار داده و نگه دارید؛ پس از آن شما می‌توانید با کلیدهای FRZ و REF ساعت یخچال را تنظیم کنید.

 

معرفی موارد مهم در تنظیم یخچال های اسنوا:

  • یکی از نکات مهمی که در زمان تنظیمات یخچال اسنوا باید به آن توجه زیادی داشت، توجه به فضای قرارگیری یخچال فریزر اسنوا است. بهتر است فضای کافی برای قرارگیری یخچال وجود داشته باشد و فضای خالی در کناره ی یخچال نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید تا در زمان باز و بسته کردن درب یخچال با مشکل مواجه نشوید.
  • توجه به تنظیمات دمای یخچال اسنوا و تنظیم آن به صورت استاندارد یکی دیگر از نکات مهم در تنظیم یخچال های اسنوا است. برای تنظیم دمای یخچال فریزر اسنوا بهتر است پس از نصب یخچال و فریزر دمای آن را روی سردترین حالت ممکن قرار دهید و پس از گذشت یک الی دو ساعت می‌توانید دمای آن را روی حالت استاندارد قرار دهید.
  • یکی دیگر از نکات مهم در تنظیم یخچال های اسنوا، توجه به برق تامین کننده ی یخچال است. معمولا یخچال فریزرها باید از یک پریز برق مجزا استفاده کنند. همچنین توجه داشته باشید سیم برق یخچال های اسنوا نباید به صورت مستقیم به بدنه یخچال اصابت کند.
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : یخچال, یخچال اسنوا, ساید بای ساید اسنوا, اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 387 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 16:36

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی انواع سرخ کن و قیمت سرخ کن به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

سرخ کن ها یکی از لوازم کاربردی در بین لوازم آشپزخانه هستند که در طی چندسال اخیر پیشرفت زیادی داشته اند. سرخ کن های بدون روغن یکی از جدید ترین انواع سرخ کن ها است که در زمان اندکی که وارد بازار لوازم خانگی شد توانست به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی سرخ کن های بدون روغن بپردازیم و معایب سرخ کن بدون روغن را بررسی کنیم.

کارکرد سرخ کن های بدون روغن چگونه است؟

همانطور که گفتیم سرخ کن های بدون روغن یکی از لوازم های آشپزخانه بسیار محبوبی هستند که می توان برای تهیه ی انواع غذای رژیمی از آن استفاده کرد.

نحوه ی کارکرد سرخ کن های بدون روغن این گونه است که سرخ کن ، هوای داغ حاوی قطرات روغن را در اطراف غذا می‌چرخاند و غذا را تُرد و خوشمزه می‌کند و با استفاده از واکنش میلارد طعم خاصی به غذا می بخشد.

معمولا غذاهایی که با سرخ کن بدون روغن تهیه می‌شوند، به ‌علت مقدار کم چربی و کالری که دارند، یکی از سالم ترین غذاهای سرخ کردنی به حساب می آیند. برای تهیه‌ی غذای خوشمزه در این سرخ کن ها تنها به یک قاشق غذاخوری روغن نیاز است.

سازندگان بهترین سرخ کن بدون روغن مدعی هستند استفاده از این نوع سرخ کن ها تا ۷۵ درصد چربی غذاهای سرخ ‌شده را کاهش می‌دهد، برای همین استفاده از این سرخ کن ها نسبت ‌به سرخ کن های قدیمی ایمن تر است.

سرخ کن بدون روغن و کاهش ترکیبات مضر

معمولاغذاهای سرخ‌ شده علاوه‌ بر چربی و کالری مضر زیاد می‌تواند ترکیبات مضر دیگری مانند آکریل ‌آمید داشته باشد. آکریل ‌آمید ماده ای است که معمولا در غذاهای مملو از کربوهیدرات که با حرارت بالا تهیه می‌شود، تشکیل می شود.

بر اساس تحقیقات، آکریل‌آمید ماده ای سرطان‌ زا است که می‌تواند موجب پیشرفت انواع سرطان شود. برخی از تحقیقات ارتباطی بین آکریل‌آمید و افزایش خطر سرطان کلیه، اندومتر رحم و تخمدان نشان می‌دهد.

 

استفاده از سرخ کن های بدون روغن می‌تواند به کاهش ماده ی آکریل ‌آمید مواد غذایی کمک کند. درواقع، براساس مطالعات، استفاده از این سرخ کن ها می تواند تا ۹۰ درصد میزان آکریل ‌آمید را کاهش می‌دهد. همچنین توجه داشته باشید که سایر ترکیبات مضر ممکن است همچنان در طول روند سرخ کردن بدون روغن تشکیل شود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : سرخ کن, انواع سرخ کن, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 19:31

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تلویزیون اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چندین سال است که کاربری تلویزیون ها دیگر مثل سابق تنها برای تماشای فیلم و سریال نیست و می توان به کمک تلویزیون های هوشمند کارهای زیادی همچون: اتصال به اینترنت، مرور وب، اجرای برنامه ها و بازی های مختلف و استفاده از سرویس های معروف مانند Filimo و Namava استفاده نمود.یکی از برندهای معتبر در تولید تلویزیون های هوشمند داخلی، برند اسنوا است.در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع تلویزیون اسنوا و تلویزیون های هوشمند اسنوا و قیمت تلویزیون اسنوا بپردازیم.

تلویزیون های هوشمند SNOWA چه ویژگی هایی دارند؟

تلویزیون اسنوا اسمارت یکی از مجهز ترین تلویزیون های هوشمند بازار است که دارای امکاناتی از قبیل: نصب برنامه ها و بازی ها، اتصال به اینترنت، پشتیبانی از خدمات ویدئویی، بازتاب صفحه نمایش و تجربه صوتی با کیفیت و... می باشد.

شما همچنین می توانید پرطرفدار ترین بازی های اندروید را بر روی تلویزیون هوشمند اسنوا نصب کنید و از بازی در فضای تلویزیون اسنوا لذت ببرید. شما می توانید علاوه بر نصب بازی، نرم افزار های پرطرفداری همچون: X-plore، Total Commander، TvExplorer و AnExplorer File   را نصب کنید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در تلویزیون های هوشمند چگونه می توان به اینترنت متصل شد؟ در جواب باید گفت برای اتصال این تلویزیون به اینترنت شما باید به Wi-Fi  متصل شوید. شاید استفاده از کنترل به جای موس کار سختی باشد اما شما می توانید برای کنترل راحت تر صفحات وب می توانید موس و صفحه کلید را از طریق پورت usb به تلویزیون متصل کرده و تجربه ای فوق العاده به دست بیاورید.

در تلویزیون های معمولی، محدودیت های سخت افزاری و نرم افزاری باعث شده تا تلویزیون اسنوا قادر به پخش برخی از فرمت های ویدئویی نباشد. اما در تلویزیون های هوشمند تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی  مانند  MX Player، MKV و H.265 و H.264  و... پیشتیبانی می شود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید و بسیار کاربردی در این مدل از تلویزیون اسنوا، بهبود کیفیت صوتی تلویزیون است. برای مثال تلویزیون هوشمند SNOWA SA1580U با دو بلندگوی ۱۵ واتی دو کاناله و پشتیبانی از فناوری های Dolby  شما را غرق در صدایی غنی و فراگیر می کند و نیازی به خرید نوار صوتی جداگانه ندارد. علاوه بر این یک پورت HDMI سازگار با ARC یا Audio Retu Channel باعث می شود که  تلویزیون اسنوا اندروید اجازه می دهد که علاوه بر دریافت صدا از گیرنده صدا و تصویر برای پخش با کیفیت بالا تر، صدا را به دستگاه ارسال کند. 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون,تلویزیون اسنوا,انتخاب سنتر,لوازم خانگی,اسنوا,شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 18:45